Planificant el viatge a Nova York



Avui us volia parlar breument d'un viatge que m'agradaria fer a Nova York, no el faig perquè no vulgui, sinó perquè resulta molt car fer-ho amb tota la família. Espero algun dia poder fer aquest viatge, però mentrestant, ens conformarem amb planificar-ho per  gaudir encara més.
El primer que faria, seria investigar per internet, el testimoni d'espanyols que hagin estat o viscut allà, per saber les seves experiències, ja siguin bones o no, i els llocs més importants que cal visitar de la ciutat. El viatge amb avió que sigui més econòmic i els hotels que siguin més barats, però no pas per això, més dolents.


https://www.anuevayork.com/  Aquest blog està escrit per una parella de Barcelona, que viu a Nova York fa més de 3 anys. Aquesta web que us proposo m'ha encantat, perquè t'explica  les recomanacions ha seguir per a la guia del viatge a Nova York. El més important, i que de vegades, no ens recordem fins al final de la nostra planificació, és la documentació  necessària, ja que és Estats Units i no és tan fàcil com agafar l'avió i llest. 





https://www.skyscanner.es/vuelos-a/nyca/vuelos-baratos-a-nueva-york.html Aquesta pàgina sobre vols a Nova York m'ha semblat interessant perquè t'ofereix molts avantatges i una infinitat de possibilitats per al viatger. Hi ha vols amb les companyies que solen fer els vols internacionals a la ciutat, amb la possibilitat dels diferents aeroports que hi ha en ella.






https://www.booking.com/city/us/new-york.es.html L'última web per a la nostra planificació, m'agrada molt perquè et recomana molts hotels de diferents categories a la ciutat on tu escullis. Si vols et pots inscriure perquè et manin, per correu electrònic,  recomanacions més personals, i en molts hotels d'aquesta web tens l'opció de cancelació gratuïta.

Indagant per diversos navegadors he vist moltíssima varietat de planificació de viatges i blogs de persones que viuen o han viatjat a la ciutat. Tampoc vaig a menysprear el treball d'ells, sinó que he escollit aquestes, que són les que més m'han cridat l'atenció, espero que us agradi. Algun dia el meu somni es farà realitat.













Comentarios

Publicar un comentario